1 |
From reality to virtuality: Unveiling Gen Z's purchasing behavior through virtual influencers in the metaverse; Digital Business; 5(2);
100141;
|
Đặng Quan Trí, Nguyen Minh Tan, TRần Thiên Phúc, Phan Công Thảo Tiên, Huỳnh bảo Thạch, Nguyễn Thành Luân,
|
2666-9544
|
|
47
|
2 |
FOOD WASTE AND SUSTAINABLE CONSUMPTION IN FOOD DELIVERY APPS: AN EXTENDED TPB PERSPECTIVE FROM HO CHI MINH CITY, VIETNAM; Phát triển Khoa học và Công nghệ - Kinh tế-Luật và Quản lý ; 7(2);
1000;
|
Phan Công Thảo Tiên, Nguyễn Phan Thu Hằng, Nguyễn Thị Tuyết Nga, Lê Thúy An, Phan Nguyễn Hồng Nhung,
|
2572-7931
|
|
97
|
3 |
THE EFFECTS OF CHARACTERISTICS OF IN-STORE RETAIL TECHNOLOGY ON CUSTOMER CITIZENSHIP BEHAVIOR; Tạp chí Phát triển và hội nhập ; 83;
200;
|
Phan Công Thảo Tiên, Nguyễn Thị Tuyết Nga,
|
1859-428X
|
|
143
|
4 |
DEVELOPING E-COMERCE TECHNOLOGY INTERGRATION FOR DIGITAL BUSINESS MODELS IN THE FASHION INDUSTRY ; Tạp chí khoa học kinh tế; 12(4);
100;
|
Phan Công Thảo Tiên, Nguyễn Thị Tuyết Nga, Nguyễn Nhật Hào,
|
0866-7969
|
|
118
|
5 |
The Power of Interactive Mobile Advertising: How Self-brand Congruity Shapes Brand Engagement in Self-concept; Journal of Creative Communications; 0(0);
09732586251359718;
|
Nguyễn Thành Luân, Phan Cong Thao Tien, Đặng Quan Trí,
|
0973-2586
|
|
82
|
6 |
Exploring Blockchain Adoption Intention In E-Commerce Through An Extended Tam Framework: Evidence From Ho Chi Minh City, Vietnam; HO CHI MINH CITY OPEN UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE - ECONOMICS AND BUSINESS ADMINISTRATION; 16(2);
123;
|
Phan Công Thảo Tiên, Nguyễn Phan Thu Hằng, Nguyễn Thị Tuyết Nga,
|
2734-9314
|
|
118
|
7 |
Ownership Structure and Corporate Social Responsibility: Evidence fromVietnam; Southeast Asian Journal of Economics ; 13 (2);
67-98;
|
Nguyen Tien Thong,
|
2286-8984
|
|
300
|
8 |
Ảnh hưởng của Động cơ du lịch và Hình ảnh nhận thức đến Ý định quay lại các điểm đến vùng Đồng bằng sông Cửu Long: Vai trò của Hình ảnh cảm xúc và Sự hài lòng của du khách; Tạp chí Kinh tế và Dự báo – Economy&Forecast Review (online); online;
online;
|
Nguyễn Hữu Quý,
|
e-2734-9365
|
0.75
|
220
|